Medewerker Salarisadministratie België
s.Oliver Benelux
Maastricht-Airport / Hybride werken
(24-32 uur)
Je draagt zorg voor alles wat te maken heeft met de maandelijks Belgische Payroll en houdt hierbij deadlines nauwkeurig in de gaten. Je hebt een brede interesse in de sociale wet- en regelgeving. Je bent het aanspreekpunt voor vragen van medewerkers, leidinggevenden en directe collega’s voor de Belgische Payroll en ondersteunt de Teamleader Salarisadministratie met betrekking tot alle voorkomende werkzaamheden.
Ben jij geïnteresseerd in personeels- en salarisadministratie, communicatief sterk en een specialist in dit vakgebied? Dan zoeken wij jou als nieuwe collega voor ons Payroll team te Maastricht-Airport. Als salarisadministrateur ben je onderdeel van het HR/Payroll team; een team van zeven collega’s, onder andere bestaande uit drie medewerkers salarisadministratie en twee recruiters.
Dit ben jij:
- Je bent analytisch, resultaatgericht en werkt nauwkeurig
- Je bent een echte teamplayer maar je kunt ook zelfstandig werken
- Je bent sterk in prioriteiten stellen en bent initiatiefrijk
- Je bent communicatief vaardig in woord en geschrift
- Affiniteit en kennis van sociale wet- en regelgeving
- Ervaring in het werken met MS Office in het bijzonder Excel
- Ervaring in het werken met een softwareprogramma gericht op salarisadministratie is een vereiste (ervaring in E-blox van SD Word of SAP is daarbij een pre) en sociale wetgeving
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift, beheersing van de Franse taal is een pré
- HBO gerelateerd werk- en denkniveau
- Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring
Jouw functie:
- Jij draagt zorg voor het tijdig verwerken van diverse personeelsgegevens in zowel het salarissysteem E-Blox als het personeelsinformatiesysteem SAP;
- Daarnaast draag je zorg voor een tijdige en accurate verwerking van de salarisadministratie met betrekking tot de Belgische medewerkers (PC 215 en PC 311) ;
- Je stelt arbeidsovereenkomsten op, draagt zorgt voor een juiste toepassing van het arbeidsreglement, CAO’s, bonusregelingen, wetwijzigingen en diverse andere documenten;
- Financiële verslaglegging en verzorgen van de maandelijkse managementrapportages: (verlofadministratie, fte, headcount, fluctuatiequote etc) en communicatie hieromtrent;
- Je verwerkt ziek- en herstelmeldingen (in excel) en opstellen van analyses hieromtrent;
- Je bent het aanspreekpunt op het gebied van salaris- en wetgevingsissues voor de medewerkers en accountants van België;
- Je fungeert als tussenpersoon voor s.Oliver België en het sociaal secretariaat voor wat betreft de payroll van België;
- Je ondersteunt de Teamleader Payroll Management bij diverse werkzaamheden t.b.v. de jaarafsluiting, personeelskostenplanning etc.
Wat bieden wij:
Wij bieden jou een baan als salarisadministrateur in een hecht HR/Payroll team met een marktconform salaris en andere aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden zoals een reiskostenvergoeding en een aantrekkelijke personeelskorting op al onze merken;
- De mogelijkheid tot thuiswerken (2 a 3 dagen per week)
- Het volgen van bijscholingscursus in het vakgebied
- Een inspirerende werkomgeving waarbij het delen van kennis, verbinding & kwaliteit centraal staan
Wie zijn wij:
s.Oliver kenmerkt zich door tijdloze en moderne fashion. Naast de merken QS designed by, Comma, Comma Casual Identity, Liebeskind Berlin en Copenhagen heeft s.Oliver eigen labels Black Label, Red Label en s.Oliver Junior die zowel in de stores als online verkocht worden. De s.Oliver Group is een internationaal mode- en lifestyle bedrijf dat al meer dan 50 jaar bestaat met in totaal ±5000 medewerkers en is actief in meer dan 40 landen. Het hoofdkantoor voor de Benelux is gevestigd te Maastricht-Airport. De Benelux organisatie bestaat uit een team van ruim 200 ondernemende en gepassioneerde collega’s. Op dit moment tellen wij meer dan 20 winkels in Nederland en België en groeien wij nog steeds. Hier zijn we dan ook enorm trots op!
Enthousiast geworden? #jointhefamily
Solliciteer nu en stuur jouw CV en motiviatie via Indeed of neem contact op met onze Recruiter Maud Meulenberg via +316 39 00 87 12.
Soort dienstverband: Parttime
Parttime uren: 24-32 per week
Rooster:
- Flexibele werkuren
- ma-vr
Secundaire arbeidsvoorwaarden:
- Flexibele werkuren
- Pensioen
- Personeelskorting
- Reiskostenvergoeding
- Werk vanuit huis
Soorten aanvullende vergoedingen:
- Vakantiegeld
Opleiding:
- HBO (Gewenst)
Werklocatie: Hybride werken in 6199 AE Maastricht-Airport
.