Suntem o companie reala. Căutam colegi la fel ca noi. Cu bune și cu rele.
Team Leader Suport Brokeri
Asteptam cu interes sa te cunoastem daca indeplinesti urmatoarele cerinte :
- Studii superioare finalizate;
- Experienta in domeniul asigurarilor si in relatia cu partenerii brokeri;
- Experienta pe un post similar - minim 3 ani;
- Dexteritate în utilizarea calculatorului și a aplicațiilor informatice specifice: Word, Excel, Outlook, etc;
- Abilitati excelente de comunicare si negociere;
- Abilitati de leadership si management al echipei;
- Orientare către performanța și dezvoltarea oamenilor din subordine;
- Atenție la detalii față de clienții interni și externi;
- Capacitate de a lucra in echipa si de a colabora cu departamente diverse;
- Abilități bune de gestionare a timpului cu o capacitate dovedită de a respecta termenele limită.
- Atitudine flexibila si proactiva in ceea ce priveste procesele de lucru si activitatea de echipa;
- Capacitatea de a livra rapid rezultate bune si de a te adapta unor situatii sau cerinte noi si provocatoare, specifice domeniului;
- Deschiderea de a solicita si oferi feedback pentru imbunatatirea proceselor de lucru;
- Dorinta de a adauga plus valoare in activitatea realizata, dand dovada de creativitate si propunand solutii ce pot usura activitatea.
- Abilitatea de a motiva echipa si de a crea o atmosfera de lucru placuta.
Ce face un Team Leader Suport Brokeri Corporate
- Coordonează, supervizează şi monitorizează activitatea echipei din subordine.
- Distribuie sarcini, deleagă activitaţi, dupa caz, şi oferă suport colaboratorilor direcţi. Stabileşte priorităţi şi termene limită pentru activitati specifice;
- Asigura conformitatea, respectarea termenelor si a standardelor de calitate la nivelul activitatii coordonate;
- Asigura definirea, optimizarea/ eficientizarea, automatizarea proceselor specifice coordonate (cu elaborarea/ actualizarea documentatiei aferente, norme si proceduri interne) si alinierea acestora la: a) strategia/ obiectivele de business; b) celelalte procese de business si regulamente interne; c) bunele practici, si d) si legislatia in vigoare;
- Coordoneaza managementul performanţei la nivelul ariei coordonate şi evaluează activitatea colaboratorilor direcţi. Stabileste şi monitorizează atingerea obiectivelor specifice ale unitatii coordonate şi a celor individuale;
- Participa la recrutarea consilierilor suport brokeri si ajuta in procesul de inductie al noilor colegi;
- Faciliteaza comunicarea echipei/ structurii coordonate cu celelalte unitati organizationale;
- Asigură dezvoltarea profesională a subordonaților direcți, identifică nevoile de dezvoltare și instruire specifice conform activitatii zilnice;
- Se asigură că noii angajați se aliniază la valorile Groupama, respectă regulile și normele de conduită;
- Solicita si oferă feedback individual ori de câte ori este nevoie;
- Oferă suport sau gestionează direct relaţia cu partenerii brokeri pentru situatii complexe care depășesc limitele de autoritate ale Consilierilor Suport Brokeri;
- Asigura rol de helpdesk pentru brokeri, oferind raspuns la cererile de clarificare/ informatii diverse.
- Transmite periodic catre partenerii brokeri informatii necesare bunei desfasurari a activitatii;
- Elaborează şi transmite situatii şi raportări, conform solicitarilor de lucru.
Segment posturi: Manager, Help Desk, Information Technology, Management, Technology